среда, 15 апреля 2015 г.

Просування в блогах: VespaWay

Про користь просування брендів в Інтернеті зараз замислюються багато солідні компанії, які бачать, що сучасні технології можна поставити на озброєння і ефективно використовувати в маркетингових цілях. Просування в блогах стало одним з новітніх способів реклами в Інтернеті, показавши рекламодавцям силу живого слова в дії.


Просування в блогах може бути організовано безліччю різних способів і один з них є найбільш вдалим. Звести свої витрати на PR до мінімуму вам можуть допомогти ваші ж клієнти. Найбільш лояльні покупці («євангелісти», як їх називають у західній пресі) готові в знак підтримки улюбленого бренду безкоштовно займатися просуванням улюбленого товару в блогах, як це сталося з компанією «Piaggio».

Компанія «Piaggio» є найстарішим виробником культових моторолерів «Vespa» і для розкрутки свого бренду не боїться використовувати новітні способи просування в Інтернеті. Коли компанія стала виходити на ринок в Америці в 2000-х, ні високий статус бренду, ні навіть деякий відгук публіки не приносили очікуваних результатів. Вперше з 1947 року компанія стала стрімко втрачати гроші. Тоді було проведено маркетингове дослідження, результат якого негайно був покладений в основу нової рекламної стратегії бренду. Виявилося, що офіційний веб-сайт «Vespa» в Америці відвідують 65% потенційних покупців. Крім того, клієнти компанії покладалися на допомогу Інтернету: 56% респондентів відвідували блоги та інші сайти, щоб дізнатися інформацію і почитати відгуки про продукцію «Piaggio». Ясно побачивши всі можливості для просування бренду в блогах, компанія вирішила не ігнорувати таку велику частину аудиторії Інтернету і залучити блоги на свою сторону. Було це ще в 2005 році!

Для просування в блогах «Piaggio» вибрала двох своїх постійних клієнтів, які були згодні донести основну місію компанії та поширити позитивні відгуки про «Vespa» в Інтернеті. Оскільки Джонатан Огілві і Ніл Бартон самі були шанувальниками відомого у всьому світі моторолера, вони погодилися вести блог про нього безкоштовно! В блозі Vespaway.com блогери могли розміщувати все, що завгодно про улюблений бренд, а в якості компенсації отримували фірмову продукцію та запрошення на заходи компанії. «Моя мета: домогтися того, щоб більше людей їздило на скутерах і купувало Vespa», - заявив один з блогерів журналісту U. S. News & World Report.