Concorde є справою минулого, але, незважаючи на те, що ці літаки пішли в історію, ряд компаній збираються незабаром випустити перший надзвуковий бизнесджет, повідомляє інформаційне агентство CNN.
Корпорація Aerion працює над новим надзвуковим літаком, випуск якого запланований на 2020 рік. У той же самий час компанія Spike Aerospace оголосила про те, що вона теж розробляє свій надзвуковий літак, який отримав назву S-512 і буде випущений в 2018 році. Тут виникає питання: чому ж авіаційним компаніям потрібно було майже 50 років для того, щоб повернутися до концепції?
Виконавчий директор і президент компанії Spike Aerospace Вік Кахория зазначив, що головною проблемою Concorde був звуковий удар - шкідливі шуми, одержувані літаком з ударних хвиль, які створюються, коли об'єкт рухається зі швидкістю звуку.
Через виникнення звукового удару, який впливав на роботу надзвукового Concorde, в більшості країн цей літак був заборонений або йому обмежували простір для пересування. Відповідно, більшість авіаційних компаній майже 50 років працювали над вирішенням проблеми звукового удару.
Кахория зазначив, що на сьогоднішній день є сенс випускати літаки ділової авіації. Крім цього, він зазначив, що новий літак S-512 не буде мати ілюмінатори, це дозволить зробити літаки більш життєздатними. «Якщо ми залишимо вікна в літаках, вартість їх проектування і створення зросте, так як нам доведеться створювати фюзеляж, який буде підтримувати їх. Якщо ми виключимо їх, тоді ми отримаємо більш дешевий літаків і більш стійкий до звуковим ударів», - зазначив Вік Кахория.
Компанія Aerion зайнялася розробкою надзвукового літака з причини того, що їх дешевшим, ніж звичайний літак. Крім цього, вона зазначає, що незабаром по всьому світу виникне бум на такі засоби пересування і треба бути готовим вже зараз, щоб потім очолити цю нішу.
Варто зазначити, що компанії Aerion і Spike намагаються випередити один одного і випустити в небо першими свої літаки.
Корпорація Aerion працює над новим надзвуковим літаком, випуск якого запланований на 2020 рік. У той же самий час компанія Spike Aerospace оголосила про те, що вона теж розробляє свій надзвуковий літак, який отримав назву S-512 і буде випущений в 2018 році. Тут виникає питання: чому ж авіаційним компаніям потрібно було майже 50 років для того, щоб повернутися до концепції?
Виконавчий директор і президент компанії Spike Aerospace Вік Кахория зазначив, що головною проблемою Concorde був звуковий удар - шкідливі шуми, одержувані літаком з ударних хвиль, які створюються, коли об'єкт рухається зі швидкістю звуку.
Через виникнення звукового удару, який впливав на роботу надзвукового Concorde, в більшості країн цей літак був заборонений або йому обмежували простір для пересування. Відповідно, більшість авіаційних компаній майже 50 років працювали над вирішенням проблеми звукового удару.
Кахория зазначив, що на сьогоднішній день є сенс випускати літаки ділової авіації. Крім цього, він зазначив, що новий літак S-512 не буде мати ілюмінатори, це дозволить зробити літаки більш життєздатними. «Якщо ми залишимо вікна в літаках, вартість їх проектування і створення зросте, так як нам доведеться створювати фюзеляж, який буде підтримувати їх. Якщо ми виключимо їх, тоді ми отримаємо більш дешевий літаків і більш стійкий до звуковим ударів», - зазначив Вік Кахория.
Компанія Aerion зайнялася розробкою надзвукового літака з причини того, що їх дешевшим, ніж звичайний літак. Крім цього, вона зазначає, що незабаром по всьому світу виникне бум на такі засоби пересування і треба бути готовим вже зараз, щоб потім очолити цю нішу.
Варто зазначити, що компанії Aerion і Spike намагаються випередити один одного і випустити в небо першими свої літаки.